wooopwoop

hejhej igen! :) har inte skrivt på 6dagar har typ inte orkat elr haft tid elr nåt xD såå aa haft en lungt vecka hade möte i tisdags på praktik platsen, vi snacka om att jag skulle börja praktisera såå de va bara o börja på onsdagen fick gå upp kl 7 jobbig :/  jobbade till kl 11 de va faktist kul där haha :) aa sen va jag hemma torsdagen o fredagen orkade inte o va sjuk, vart lite bättre till kvällen så gick till unkan o va där en stund sen drog jag o nåra kompisar till en fest :) rätt så kul faktist hehe :) så vi drack ju lite o dunka musik :) va där typ till kl kvart i tolv sen sms johanna att jag skulle komm till hennes kille så jag gick dit o va social haha de va skit kul :D

idaag.. äre en tråkig dag! orkar knappt göra nåt men men ska väl käka snart mums är hungrig! Ska vara hundvakt åt en söt liten hund som heter milo, blir nog lite senare så kanske skriver lite senare så kommer de nog upp en bild på han :D han e så söööt <33 ajja men orkar inte  skriva mer nu hörs puss heej! :D


love u johanna! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback