yoo!

hejsan! :) aa igår var jag på unkan med johanna en stund sen drog vi till en kompis snacka lite o hade kul weeeeiiii :D vi kolla på en film (saknar dig) den va ganska bra faktist :) men johnna somna till den så fick kolla på den själv xD
Sen gick jag hem vart lite sen så hann inte skriva ett inlägg när jag kom hem för gick o lag mig direkt :P
men ajja idag gick jag upp kl 9 skulle på soc möte kl 10 så man vart ju tvungen o gå upp :P vi snacka om kontaktperson så nu är ida min kontaktperson så vi planerade lite så hoppas de funkar :)) så gick vi hem till henne o fick se hennes nya lägenhet frääsch va den :D så vi kolla lite på tv o snacka lite, sen gick vi till bennys o käkade lite sen skulle hon på nån mamma grej för hon ska få barn snart nån gång i juni.
Men iaf så gick jag te centralskolan o träffa några kompisar. Så tog bussen til johanna 13.10 så va med henne en stund sen möte igen med skolan halv tre pallade inte med gick dit ändå vi snacka om att jag ska på praktik snart o blablalbla orkade inte lyssna men men.. så efter de så följde jag med mamma o handla  sen gick vi hem så nu  är jag hemma blir väl unkan sen ikväll med Johanna :D


yeeeh :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback