badaa!

Tjenare bloggen! i onsdags åkte jag ju till Gävle o va med jennifer, fixade lite dricka sen drog vi hem till henne o drack o käka lite mat xD. Så fixade vi oss lite så drog vi ner till stan o drack o kolla runt lite ganska roligt vare. Sen så åkte vi hem till henne igen o fortsatte dricka så de kom några hem  till henne så var rätt kul hehe. vi körde ''jag har aldrig'', jag va iaf ganska dragen då hahaha men den kvällen va bra rolig iaf =)
 
ja va gjorde jag igår? Tog bussen hem från Gävle tog typ 2 timmar jobbigt o så vare skit varmt oxå! Så bestämde med några kompisar att vi skulle dra o bada, O de gjorde vi fett skönt, lite kallt i början bara men vi va där ett bra tag iaf hihi =). Efter de så åkte jag hem o sov haha decka framför datan xD.
 
Ja idag vakna jag kanske runt 2? tror jag så drack oboy hehe o tog en cigg eller en bumb jävel för de fanns ingen cigg.. efter en stund kom mamma hem så fick en cigg då.
 
Så sa hon att min morbror Bert hade dött den 26 juni :/  vart lite ledsen, men kände han inte men de e ändå min morbror. så de va tråkigt o höra. För brukar säga att jag vill träffa han nån gång. Men så blire inte nu..
 
Men ska nog dra o bada med Johanna o emelie snart, tror jag iaf dom sa att vi skulle bada så vi får se hure blir med de då.
 
Drickan! (fanns mer) xD
 
Haha vår mat + vin =))
 
Bergsbadet!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback