Grönan!

tjenare bloggen! Glömde berätta igår att jag skulle till Grönalund. jodå vi åkte till grönan med mammas jobb, rikigt nice var det med både kusiner o moster följde med så vi hade skit kul. Åkte typ alla förutom inane o frittfall vågade värkligen inte åka dom. Men åkte  allt annat kul :). vi gick oxå spökhuset läskigt som fan!, Försökte vinna på chokladdhjulet med de gick inte så bra, har aldrig vunnit nåt på de så de va ju lite tragist :/. 
 
har kommer lite bilder från idag!
 
på bussen på väg till Grönan! =)
 
kusinerna + jag va taggad till Grönan! :*
 
Johan (kusin) taggad till Grönan!
 
Fredde (kusin) Taggad till Grönan! hahha han va nyvaken xD
 
lill kusinen patricia o jag =)
 
Jetline tror de heter så. ja du den vågade jag inte heller åka, men min kusiner åkte den! :D
vart inte så mke bilder för jag åkte ju de mästa =)
 
lite mer info om dagen vi kanske kom hem runt halv sju? tror de iaf.
Så ja o kusinen Jenny drog o sola solarium i 20 min, ja fan inte en lite rand man fick heller kommer nog va skit brun slutet på sommarn, hoppas de iaf :).
Efter de så gick vi upp till min kusin fredde o satt där o lodda lite så vart en liten prat stund med Jenny så de va nice, efter ett tag drog Jenny hem så va bah fredde o jag så vi snacka lite om spökhuset skoja inte de va skit läskigt att gå där, trode att jag skulle dö fan! HAHA snubben på spökhuset sa till fredde, i witing for you (staving) flera ggr så va fett läskit asså. Vi gick in där två ggr oxå haha shiit! 
 
Men iaf så kollar jag o fredde på en skit bra program på tv (hulken) haha somnna till lite oxå jobbigt ville inte ens de men mina ögon kunde inte va öppna nå mer kändes de som. Så den sluta runt två kanske?. Så gick hem o tog en cigg o nu ligger jag i min sköna säng o skriver lite :). Ska nog kolla fb lite o sen slagga skönt efter en lång dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback