Så kan de gå!

Hejhej! ja du vi badade aldrig igår, många som drack så ingen kunde köra upp oss :/. så gick o möte Emelie vid station, så tog vi bussen till henne. Vi tog en cigg o grilla marsmhelows (stavning).
Så gick vi in o satt oss vid datan en stund, sen gick vi ute o hitta på nåt.
 
 
Så kom jag o några kompisar till på att vi ville till badet så vi tog bilen upp dit o bada, sjuka vi är men de e sant. Så alla turades om o köra lite, så vi bada så kom vi hel plötsligt på att vi skulle till Söderfors sa ja jag körde dit jah o hämta en kompis, så körde vi lite runt där. Sen drog vi tillbaka till Tierp runt halv sex typ. Så tänkte inte vart jag skulle köra så tog en osmart väg.. så kom polisen efter oss, SHIIT tänkte jag va fan ska jag göra?! men fortasatte köra, men dom körde efter så slog  dom på blåljusen så de va bah o stanna. Skulle visa körkort men de hade man ju inte. så fick blåsa hade inge alkohol i kroppen så de va ju tur.  så fick alla gå ut o ur bilen så fick alla gå ifrån varandra en bit. Så fick vi snacka med dom, så rinde dom allas föräldrar o grejer kanske kom hem runt sju. Så nu blire bara att vänta på förhör o massa. 
 
Får nog ungdomtjänst inte kul fan! Men så kan de ju bli. måste leva livet lixom medans man e ung :p Men de fattar ju inte dom så säger bara FUCK DOM!!! Så blir nog inge övningkörning o sånt o inte körkort på några år men ja de kanske man får räkna med då?. men ajja vi hade skit kul när vi åkte runt xD
 
Men jag somna runt nio, o vakna igen kl tre på dagen. Har typ inte gjort så mycke.. är bara hemma o tråkkar lite o lyssnar musik! ajja finns typ inge mer o säga men byee byee!!! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback