så kan de vara

hej igen! känns som jag måste skriva lite mer, så bäst att jag gör de.

asså förstår mig inte på vissa killar asså, först så smsar han med mig fett mycke sen nu när han har gjort slut med sin tjej så skriver han knappt. Fattar inte asså, han var hur snäll som hälst o allt, men nu förstår han ingenting han värkar helt cp i huvudet, trode värkligen att äldre killar har nå vett i skallen men nejnej! de har dom inte. Han värkade inte förstå att jag började gilla han, har faktist inte tyckt om nån som jag gjorde/gör kan fan inte sluta tänka på han.. vill skriva med han hela tiden som förut o allt. men man kommer inte på nåt bra o skriva allt blir tomt i skallen när man väl ska skriva nåt.. de e skit jobbigt asså.. Man får värsta mag känslan när han sms:ar o blir glad o allt. Men kan ju inte sluta skriva med han för jag blir glad när jag ser att de är han som sma:ar. åååh fyfan för de här!
Men skriver med han nu så de lättar lite. Ska försöka göra nåt åt saken! Så han kan förstå att jag vill skriva med han o va med han o massa..! men nog med de.



just nu försöker jag göra en ny header, å försöker lära mig lite, ladda nyss ner photoshopp oxå så måste lära mig lite där oxå :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback