Hos pappa :)

hejhej! :)  idag vakna jag runt 13. så fixade mig o packade lite för skulle med tåget som gick 15.05, Så jag gick till station fick vänta en stund. tillslut kom det, så träffade Kim o fick låna ett busskort sen hoppa jag direkt på tåget. haha satt i tåget skittråkigt men så hoppa ett par killar på dom satt säg direkt o låtsades som att dom har suttit där hela tiden så konrtolanten gick bah förbi så vände han sig om, dom vart rädda hahah men han fortsatte gå, de kallar jag tur asså. själv krigade jag för att få låna ett busskort.. aa men så satt jag o kollade ut, höll på med tungpiercingen haha tänkte inte på de, så kollade jag på killarna så läste han typ tidningen så kollade han om jag kolla sen så höll han på med sin piercing hahah han villle säkert bara att jag skulle se att han oxå hade haha NÖRD! xD

men sen så hoppa jag av tåget vänta på att pappa kom och hämta mig. Sen åkte vi hem till han :) typ kollade på tv o va med lillbrorsan, så vi käkade sen så åkte vi el rullstol eller vad de heter :P men de va skit kul haha jag o brorsan åkte runt i den i flera timmar tror jag (:  Så vi träffa en kompis typ elr aah mammas gamla kompis :P så vi följde med hon in i affärer men el rullstolen skit kul, alla trode att jag va handikapad eller nåt dom va trevliga mot mig iaf haha. sen åkte vi hem igen o kolla lite tv o satt vid datan :) Så har inte gjort så mke. men imorgon ska jag följa med dom och handla i stockholm hoppas jag får nåt hihi :)

men nu ska jag kolla lite film tror jag men skriver nog i morgon mot kvällen nångång :) byebye :) <333

puuuuuuuuuuuus! <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback