lördag!

Tjenare! :)  idag så väckte min låtsas mamma o sa att dom skulle till hennes mamma, o att jag skulle upp och göra i ordning mig, så skulle dom hämta mig sen :). så jag gick upp o klädde på mig och fixade mig lite o käkade lite frukost. Så satt vid datan en stund oxå o kollade lite tv o grejer sen typ runt halv tre så kom pappa o hämta mig o min låtsas bror, så åkte vi till min låtsas mammas mamma xD så vi lämna min låtsas bror där, Så kom min låtsas mamma o hoppa in i bilen o två tjejer till, för vi skulle åka till Kista och handla lite :D

Men de vart inte mke handla av haha :P vi gick runt o kollade en stund sen så käkade  vi på en resturang mm gott fast tog en kebabtallrik  :) orkade inte hela men aah, sen gick vi runt o kollade igen så hittade jag lite sminka o behövande saker som jag fick :D vi var där i flera timmar men de gick fort så vi hann inte handla så mke. ingen orkade va kvar där så vi hoppa in i bilen o åkte hem :) vi stannade o släppte av tjejerna o hämta min lillebror o min låtsas bror xD så åkte vi hem. Så vi har käkat lite godis o sånt :) men har suttit vid datan bara typ :p aa finns väl inge mer o berätta tror jag iaf :p.

Imorgon åkter jag tillbaka till Tierp!
aa men innan jag åker ska jag nog va med min lillebror o åka lite el rullstol de är fett kul :D
o umgås lite men alla. Sen mot kvällen åker jag, ska kanske träffa några kompisar sen hem o tare lungt bara sköönt :) men nu finns de inge mer o skriva. byebye <3333


Ska kanske kolla på någon film nu sen sov pusss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback