skolan...

hejsan hejsan! :D blir inte av att skriva här varje dag, de får bli när jag orkar o hinner :).  har inte gjort så mycke den här veckan har väl vart med kompisar o sånt, men har mest vart hemma de var skönt :).

Idag vakna jag typ runt 12 kanke vaknade upp hela tiden nu på morgon jobbigt men somna om igen hihihi. sov hos en kompis men gick hem runt 13.00 eller nåt sånt. Så satt vid datan lite och käka frukost, sen vart de o fixa sig så tog o duscha håret så vare bara att skynda på att sminka o fixa mig för jag skulle på möte 14.30

så jag drog dit. Soc va där o min rektor, min lärare, mamma, och en kurator på skolan och nån som man pratar med när man ska söka till gymmnasiet.
Så dom fråga mig varför jag inte har gått på praktiken jag fick. asså jag vet inte sa jag. dom bah jo ingen annan här vet vrf bara du. asså hur ska jag lixom veta jag orkar ju inte bara. Så dom sa att dom har gjort allt för mig att fixa o grejer som jag vill ha. Vadå som jag vill ha är dom störda elr tror dom att jag ville ha så de va ju dom som bestämde allt.
Dom bah vad gör du om dagarna vi vill ju veta vad du gör eftersom du inte kommer till skolan. jag bah sover.. så dom bah vrf är du så trött går du på droger eller? bara för jag sover behöver inte de betyda att jag tar droger, dom e ju hel pantade i huve! men de sa jag inte men iaf. Så kommer jag få behöva gå på piss prov nåra gång i vackan typ.. Asså orkar inte hålla på men dom är ju rubbade inte lätt för dom då heller. skitsamma.

Så kommer jag få gå i IV efter sommaren.. för jag har inga betyg alls. dom sa hela tiden att jag inte har betyg i nåt. HALLÅ! tror dom att jag inte fattar de när jag inte har varit i skolan.. men iaf så kommer jag jobba upp betygen där ska försöka iaf hihi. så man kan gå i en linje sen o så o skaffa jobb och en lägenhet sen nångång i livet :). så nu har jag inge mer o berätta om de.

Imorgon eller jag de blir ju idag så åker jag till Pappa o alla där :). Träffa lillebrorsan ska bli kul :). länge sen nu tycker jag, så de blir att åka dit runt 15.05 eller 15.35 så vi får väl se då. ska bli skönt att komma iväg lite från Tierp, blir där hela helgen :D, hoppas på att de blir kul. kommer ta med min data så kommer kanske skriva lite när jag är där, om internet funkar för de var trasigt haha jag frågade xD men ajja ska nog kolla lite filmer nu så skriver nog imorgon när jag är hos pappa kan tänka mig att jag kommer sova länge hihi.

Älskar dig min älskade lillebror :) <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback